بازي خلاقانه Quantum Break

آموزش هاي علمي هنري

بازي خلاقانه Quantum Break

۵ بازديد

بازي فرار كوانتومي يك بازي با سبكي متفاوت و خلاقانه داراي گرافيك مقال زدني است.اين بازي آنچنان شما را درگير خود خواهد كرد كه گويي درگير زمين و زمان شده ايد !

استوديو رمدي در جديدترين اثر خود به نام Quantum Break تمام تلاش خود را كرده تا شما را درگير با زمان كند و به تمام فعل و انفعالات ديوانه كننده علم كوانتوم ببرد و توسط لايو اكشن‌هاي فوق‌العاده با كيفيت، گرافيك خيره كننده و داستاني جذاب بازيكن را به بهترين شكل ممكن درگير خود كند.

همانطور مي‌دانيد، Quantum Break داستاني درمورد سفر در زمان است. همانند هر بازي شوتر ديگري، Quantum Break داراي يك سيستم تيراندازي پايه است و در كنار آن شما داراي شش توانايي كنترل زمان هستيد. از نگه داشتن گلوله‌ها تا منجمد نمودن دشمنان. تعداد قابليت‌هاي موجود در Quantum Break زياد است و شما به هيچ وجه حس يك‌نواختي گيم‌پلي را نخواهيد كرد،

 

داستان اين بازي در رابطه با شخصي به نام جك جويس مي باشد. جك در جريان يك پروژه سري دولتي كه درجريان آزمايشات آن مشكلاتي پديد مي آيد دچار تغييراتي مي شود و پس از آن مي تواند تغييراتي در زمان ايجاد كند، همان طور كه از توضيحات ابتدايي نيز مشخص است بازي داراي داستاني پيچيده و بسيار زيبا مي باشد شما در اين بازي بايد پرده از اسرار اين كمپاني برداريد و با افرادي كه قصد نابودي شما را دارند مبارزه كنيد. قدرت كنترل زمان جدا از امكانات جذابي كه براي بازي به همراه دارد باعث بوجود آمدن امكانات زيادي در گيم پلي بازي مي شود. شما در طول بازي مي توانيد بـا كنتـرل كـردن زمـان و نگاه داشتن آن به مبـارزه با دشمنـان خـود بپردازيد. سـازندگان سعـي داشته اند با توجه به اين قدرت يك گيم پلي خلاقانه و بسيار جذاب براي بازي بازان طراحي كنند كه مي توان گفت در اين زمينه بسيار موفق عمل كرده اند.

تريلر اين بازي را ببينيد:

 

از لحظه معرفي بازي Quantum Break تا هنگام عرضه، اين اثر توسط رمدي به عنوان يكي جاه‌طلبانه‌ترين پروژه‌هاي اين استوديو ناميده مي‌شد.

اصلا ساده بودن داستان در ذات استوديو رمدي نيست و آن‌ها با پيچيده كردن روايت در طول بازي، شما را درگير زمين و زمان مي‌كنند

بازي فرار كوانتومي نصب آسان بدون نياز به كرك، به همراه كد جادويي اتوران اختصاصي پيشرفته، شامل موسيقي اختصاصي بازي

اما بهترين قسمت بازي چيزي نيست جز گرافيك بصري و فني Quantum Break. اين مسئله كه استوديو رمدي قصد دارد مرز ميان سينما و بازي را از بين ببرد فقط مربوط به ادغام لايو اكشن‌ها با بازي نبوده است. بلكه آن‌ها سعي كرده‌اند از نظر بصري نيز طبيعي‌ترين بازي را ارايه دهند تا نزديك‌ترين حس را به ميان پرده‌ها و لايو‌اكشن‌ها داشته باشد. به طور كلي بازي Quantum Break در وضوح تصوير ۷۲۰p و نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه اجرا مي‌شود.

از ديگر نكات قوت بخش گرافيكي بازي مي‌توان به نورپردازي و انفجارهاي چشم نواز Quantum Break اشاره كرد. استوديو رمدي همان‌طور كه قدرت كنترل زمان را در بازي جاي داده است، تمام تلاش خود را نيز به كار برده تا اين قدرت را به كمك افكت‌هاي گرافيكي به بهترين شكل ممكن قابل احساس كند.

تصاوير اين بازي:

رمدي و مايكروسافت در اين زمينه سنگ‌تمام گذاشته‌اند و از بازيگران هاليوودي استفاده كرده‌اند. نتيجه آن نيز دقيقا آنچه شده است كه تصور مي‌كرديم، عملكرد تيم بازيگري Quantum Break عالي است، چه در سريال و چه در بازي، در هردو بخش شاهد ارائه‌اي خيره كننده هستيم. شاون اشمور در كنار آيدن گيلن اجرايي بسيار رضايت بخش داشته‌اند و در اين زمينه مي‌توان امتياز كامل را به تيم رمدي اعطا كرد.

سيستم مورد نياز:

CPU : Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300
RAM : 8 GB
OS : Windows 10 (64-bit) – Build 10586, Ver.1511
Video Card : NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x
Free Disk Space : 55 GB

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.