10 تا از جديدترين آزمون هاي تست هوش دنيا كه شما را در كمتر از 14 دقيقه مي سنجند!

۵ بازديد

 

تست-ضريب-هوشي-ساده1)

 

شايد شما هم بارها خواسته ايد ضريب هوشي خود را بدانيد اما به دلايل مختلفي موفق به انجام اين كار نشده ايد يا روش صحيح براي اينكار را نمي دانستيد. در اين مطلب ۱۰ تا از جديدترين آزمون هاي تست هوش دنيا كه شما را در كمتر از ۱۴ دقيقه مي سنجند را به شما معرفي مي كنيم تا بتوانيد بكمك آنها ضريب هوشي خود را تعيين كنيد.

مقدمه :

آيا با مفهوم IQ آشنا هستيد؟ در اين مورد به تعبير روانشناسان استناد مي كنيم كه مي گويند IQ يا فاكتور اطلاعات ، عددي است كه اطلاعات افراد را نسبت به بقيه جمعيت توصيف مي كند. تعريف اصلي IQ هنگام اندازه گيري هوش كودكان: IQ نسبت سني ذهني به سن فيزيكي ضرب شده با ۱۰۰ است. سن ذهني بر اساس ميانگين نتايج در يك آزمون در رده سني مربوطه محاسبه شد.


فيلم ۴ تا تست هوش و معماي جالب، باهوش ها از دست نديد :

 

حتما بخوانيد : ۷ هنري كه هر خانم و دختري بايد بلد باشد تا او را هنرمند بنامند! (در منزل)


۱- تست آنلاين ضريب هوشي (شماره ۱)

در تست آنلاين ضريب هوشي (شماره ۱) با پاسخ دادن به ۱۰ سؤال مي توانيد ضريب هوشي خود را بدست آوريد.

تست-ضريب-هوشي-ساده1)

۲-  آزمون سريع IQ

در آزمون سريع IQ هوش خود را با سوالات خوبي كه در يك زمان كوتاه مورد بررسي قرار مي دهد بسنجيد. اين تست يكي از آزمونهاي واقعي و منظم در اينترنت است! سوالات در هر مرحله سخت تر مي شوند. پاسخ هاي نادرست هيچ نقشي از امتياز شما را كاهش نمي دهد. هميشه فقط يك پاسخ صحيح وجود دارد. آزمون IQ شامل ۱۵ سوال با تصاوير است.

given picture

۳- تست هوش هيجاني روان ياب

تست هوش0

با  تست هوش هيجاني روان ياب مي توانيد از هوش هيجاني خود آزمون بگيريد.  تست هوش هيجاني كه به اختصار آن را EQ مي نامند يكي از تست هايي است كه به مراتبط معتبر و درست از تست هاي IQ ميباشد و شامل پارامترهاي شناختي، فيزيولوژيكي و پارامترهاي رفتاري است. در سرويس تست هوش هيجاني روان ياب ۲۸ سوال براي ارزيابي ميزان هوش هيجاني وجود دارد كه بايد با توجه به عملكرد و شخصيت خود به آنها پاسخ دهيد.

۴- تست هوش IQTestExperts

تست هوش 1

با تست هوش IQTestExperts كه يك تست هوش آنلاين براي ارزيابي مهارت هاي ذهني است شما مي توانيد مهارت هاي ذهني خود را از جمله استدلال عددي، استدلال كلامي، مهارت هاي تحليلي و فضايي را بررسي كنيد. تعداد سوالات اين آزمون هوش ۱۵ دقيقه براي ۳۰ سوال است و محدوده سني ندارد. براي مشاهده نتايج اين آزمون بايد در سايت ثبت نام كنيد.

۵- تست هوش استاندارد با ۸ سؤال :

تست هوش با 8 سؤال

در سايت All IQ Tests چهل و هشت تست با سوالات و محدوديت زماني مختلف وجود دارد كه شما مي توانيد آنها را انتخاب كنيد. تست هوش استاندارد با ۸ سؤال يكي از اين موارد است كه تصويري از آنرا در ادامه مي بينيد.

۶- تست هوش استاندارد بين المللي

IQ-Test1
تست هوش IQ-Test يك تست خيلي كوتاه است كه شامل ۸ سوال هوش است كه بايد در ۸ دقيقه جواب داده شوند. بعد از اتمام مهلت زماني نتيجه بلافاصله به شما نمايش داده مي شود ، اين آزمون محدوديت سني ندارد.

۷- تست هوش ساده و جالب

در تست هوش Simple IQ Test شما فقط با درست و نادرست مي توانيد در عرض ۱۳ دقيقه به ۳۸ سوال پاسخ دهيد و بلافاصله نتيجه را مشاهده بفرماييد. اين تست هوش محدوديت سني ندارد.

Simple-IQ-Test1

۸- تست هوش آنلاين كوتاه

اگر حوصله جواب دادن به سوالات تست هوشي كه در بالا معرفي كرديم را نداريد از تست هوش ۱۲۳test’s IQ Test استفاده كنيد. تعداد سوالات اين تست هوش ۱۰تا و محدوديت سني و زماني ندارد و نتيجه بلافاصله اعلام مي شود.

تست-آي-كيو

۹- تست هوش ساده و جالب

در تست هوش Simple IQ Test شما فقط با درست و نادرست مي توانيد در عرض ۱۳ دقيقه به ۳۸ سوال پاسخ دهيد و بلافاصله نتيجه را مشاهده بفرماييد. اين تست هوش محدوديت سني ندارد.

۱۰- تست هوش و IQ جديد ماه(بسيار دقيق)

از طريق همين لينك مي توانيد فايل pdf اين تست را دريافت و سؤالات و پاسخ هاي آنرا ببينيد. ابتدا خودتان به تنهايي به سؤالات پاسخ دهيد و در نهايت جوابهاي خودتان را با پاسخ هايي كه در انتهاي فايل هست چك كنيد و با مقايسه تعدا پاسخ هاي نادرست ضريب هوشي خود را كشف كنيد.

شما مي تونيد اين تست ها را به دوست و آشناهاتون هم معرفي كنيد و ببينيد ضريب هوشي اونها چنده؟ اگه ابهامي توي ذهنتون مونده مي تونيد در بخش نظرات به ما بگيد تا جواب بديم.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.